SSブログ

ITSM20F学習資料、ITSM20F資格受験料

NO.1 What is a Configuration Baseline?
A. The change requests allocated to a release
B. A snapshot of the state of an IT Service or individual Configuration Item (CI) at a point in time
C. A configuration audit report
D. A benchmark of the service provider's capability
Answer: B

ITSM20F的中   

NO.2 What would increase the amount of detail in the Configuration Management Database (CMDB)?
A. Increasing the use of the CMDB
B. Increasing the number of records in the CMDB
C. Increasing the number of attributes of each Configuration Item (CI) in the CMDB
D. Increasing the scope of the CMDB
Answer: C

ITSM20Fスクール   

NO.3 What has to be included in a well defined process?
A. Expected outcomes
B. Statistical support
C. Functions
D. Timelines
Answer: A

NO.4 Quality Management Systems can assist organizations in enhancing what?
A. Relationship with third parties
B. Supplier satisfaction
C. Customer satisfaction
D. ISO/EC 20000
Answer: C

ITSM20F認定デベロッパー   

NO.5 Different types of events are reported to the Service Desk. Which event is an incident?
A. Information about the rollout of a specific application
B. A notification that a new toner cartridge has just been installed in a printer
C. A report that the printer is not working
D. A request for the installation of a new bookkeeping package
Answer: C

ITSM20F英語版   

NO.6 Through which process does the implementation of new or changed services, including closure of a
service, need to be planned and approved.?
A. Release Management
B. Change Management
C. Business Relationship Management
D. Service Level Management
Answer: B

ITSM20Fプログラム   

NO.7 What is known as a temporary solution that enables the user to continue working?
A. Request For Change (RFC)
B. Known Error
C. Workaround
D. Service Request
Answer: C

ITSM20F合格   

NO.8 One of the activities of Problem Management is the analysis of historical Incident and Problem data held
in the Configuration Management Database (CMDB) in order to understand trends.
Which aspect of Problem Management accomplishes this?
A. Proactive Problem Management
B. Error Control
C. Identification of root causes
D. Problem Control
Answer: A

ITSM20F返済   ITSM20F評判   

EXINのITSM20F学習資料に合格するのに、私たちは最も早い時間で合格するのを追求します。私たちはお客様のための利益を求めるのを追求します。私たちはPass4Testです。Pass4TestはEXINのITSM20F学習資料の正確性と高いカバー率を保証します。EXINのITSM20F学習資料を購入したら、Pass4Testは一年間で無料更新サービスを提供することができます。は


Pass4Test EXINのITSM20F学習資料は完全な無制限のダンプが含まれていますから、Pass4Testを利用したら気楽に試験に受かることができます。製品検定合格の証明書あるいは他の人気がある身分検定によって、Pass4Test EXINのITSM20F学習資料トレーニング資料の長所を完璧に見せることができます。依頼だけでなく、指導のことも最高です。Pass4Test EXINのITSM20F学習資料トレーニング資料に含まれている問題と解答を利用して、EXINのITSM20F学習資料に合格することができます。


Pass4TestのEXINのITSM20F学習資料の内容の正確性に対して、私たちはベストな水準に達するのを追求します。Pass4Testが提供した問題と解答はIT領域のエリートたちが研究して、実践して開発されたものです。それは十年過ぎのIT認証経験を持っています。Pass4Testは他のネットサイトより早い速度で、君が簡単にEXINのITSM20F学習資料に合格することを保証します。


試験番号:ITSM20F
試験科目:「IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000 (ITSM20F.EN)」
一年間無料で問題集をアップデートするサービスを提供いたします
最近更新時間:2015-12-30
問題と解答:全78問 ITSM20F学習資料

>> ITSM20F学習資料


 

Pass4Testの専門家チームがEXINのITSM20F学習資料に対して最新の短期有効なトレーニングプログラムを研究しました。EXINのITSM20F学習資料「IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000 (ITSM20F.EN)」認証試験に参加者に対して30時間ぐらいの短期の育成訓練でらくらくに勉強しているうちに多くの知識を身につけられます。


購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.pass4test.jp/ITSM20F.html




nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。